Jumaat, Disember 31

experiment sempena tahun baru..

susahkan nak bawak kesana-kemari laptop uols tu? berat, besar gedabak, susah nak bergerak, leceh, etc..
kenapa tidak bawak external hard drive je? kecik, ringan, mudah, dan gaya.macam mana?

okay.aku ada satu idea.aku nak install OS dalam external hard drive dan buatkan ia bootable.so, boleh dibawak kemana-mana dan ringan dan portable, dan mudah, dan canggih, dan gaya.hehe
all we have to do, bawak external, coc0k kat laptop/pc kengkawan, boot dari situ, dah jadik sebijik cam laptop sendiri.all access kpada suma file.semua keje jadik mudah.
tapi aku masih dalam research sana-sini dan sedang buat perancangan kewangan (memandangkan aku seorang yang boros dan belum ada external sendiri).projek ini dipanggil Projek Menghasilkan HDD AJAIB.hehe

anyway, sempena tahun baru 2011 ini, aku akan postkan tutorial camne nak buat HDD AJAIB ni sebagai fresh start buat kita semua.Selamat Tahun Baru Georgian semua...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen adalah digalakkan terutamanya jika anda seorang yang galak...