Ahad, Januari 9

sudahhh...

empat safar sudah..
experiment yang digembur-gemburkan dalam post lepas ternyata gagal kerana maslah dalam merancang belanjawan. gua dah salah beli lah.gua sudah beli SATA punya HDD.arghh..tension..

kepada yang bel0m tau tu, inilah bezanya SATA ngan IDE.zaman sekarang dah jarang dah pakai jenis IDE.laptop zaman tok kaduk je pakai cengini.contohnya macam laptop gua.

punyalah semangat gua nak beli sampai lupa nak check laptop gua pakai IDE atau SATA.tension punya pasal, gua, gua keluarkan entah bape rat entah.dah lupa.pastu gua pon shopping sakan lah.gua beli earphone baru, gua angkat external DVD/RW, dan yang paling bestnyer, gua berjaya beli baju turtle-neck ngan pen tablet yang dah lama gua idam-idamkan. lepas geramlah katakan..

inilah dia pen tablet.brand Kanvus, model Light.sebijik cam yang gua angkat...
ini pulak turtleneck shirt.tapi tak de lah sehebat nie yang gua punya tu.angkat kat FOS je..


gitulah cara hidup gua.duit PTPTN yang sekali masuk gedebuk seribu lebih tu pun dah tinggal bape rat je.nasib baiklah cuti sem ni awal.boleh gua balik kampung tangkap ayam pastu pi jual kat apek ayam.seekor dah RM13 ke RM20 dah, dapat dalam 5 ekor pun jadiklah.pastu pi tulung orang kampong repair-repair wiring ke, buat renuvate rumah ke, ape ke, dah boleh tampong hidup gua balik..
haa...kalau saiz ni, adalah dalam RM12 ke RM15.ikut jugaklah.kalau yang cermat, hensem tu mahallah sikit.kalau yang comot, berlomoih tu, agak murahlah harganye.
kalau yang saiz cenggini, memang masyuk lah.mau sampai dekat RM30.tapi susah lah nak jumpa ayam hutan liar yang gemok-gedempol camni.

okelah, itu saje nak crite.saje nak bagi korng cemburu dengan pen tablet n turtle-neck shirt gua.keh keh~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen adalah digalakkan terutamanya jika anda seorang yang galak...