Jumaat, Julai 20

Semua Subjek Fail !!!!?

hari ini, result periksa aku dikeluarkan..mcam biasa, aku 'sedikit-eksited' sahaja.biasanya aku tak akan ada apa2 effect bila tengok keputusan semester aku..tapi kali ini, rasanya sedikit lain.mungkin sebab kemungkinan untuk aku fail semua subjek itu ada..YUP, ALL SUBJECT FAIL!!!


lepas aku check, aku jadi tension sekejap..semua benda yang aku buat jadi serba tak kena.bila makan, rasa mual, bila mandi, rasa makin panas, bila merokok rasa macam sedut straw kosong, bila berjalan-jalan, rasa macam tak ada graviti, pendek kata semua jadi serba tak kena.mungkin ini lah yang dirasakan kenalan-kenalan aku yang dapat 3.00 tu (sedangkan mereka mengharapkan 4.00).....tapi cuma untuk 30minit yang pertama sajalah.lepas tu, aku okey balik..sebab apa? sebab aku dah expect dah the worst case scenario, which in this case; semua fail !!
maafkan aku, aku malas nak sensored kan pusat beliau.sila tutupkan sendiri mata anda..

so, bila teringatkan balik ekspektasi tadi, aku jadi gumbira semula sebab sekurang-kurangnya, tak semua subjek fail kan..kan..YEAY!!!!?



*dan zuko mulai tenang.beliau mulanya takut aku berubah dek kegagalan demi kegagalan yang aku tempuh selama ni.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen adalah digalakkan terutamanya jika anda seorang yang galak...