Rabu, Julai 11

budak baru..comel

JULAI 2012 - Pelajar asasi baru yupienem kemasukan yang entah ke-berapa, telah datang melaporkan diri. seperti juga Minggu Orentasi Siswa (MOSIS) yang lepas-lepas, itew turut melibatkan diri. tapi kali ni itew tak jadi orang penting2 pun..

MOSIS 2009, itew jadi peserta...
MOSIS 2010, itew jadi jurukamera..
MOSIS 2011, itew jadi fasilitator..
MOSIS 2012, itew jadi pembantu pengarahan persembahan..

bai de wei, budak baru kali ni berumur dalam lingkungan 17-18 tahun.sebaya ngan adik itew je.jadi, itew pun tak jadi nak carik jodoh dalam kalangan adek2 baru tu.tapi deols sume memang cumel2 belaka.dayumm..


*kalau pun itew jumpa yang sepadan, itew tak nak kapel jugak sebab itew tamau kawin lagi.

3 ulasan:

  1. awak ade jumpe kew yg sheshuai dgn awak? ;p

    BalasPadam
  2. saya ada jumpa sorang.
    saya sesuai dengan dia (sebab saya sesuai untuk semua), tapi dia tak sesuai dengan saya..hehe

    *angkuh tak saya?!

    BalasPadam
  3. HAHAHAHAHA!!!!!!

    BalasPadam

komen adalah digalakkan terutamanya jika anda seorang yang galak...