Ahad, Februari 12

Ragam...

ragam RAMADHAN : kalau yg berniaga kat baazar tu, musti bila kuih, lauk atau juadah yang tak habis dijual, peniaga tu akan agih2kan kat pelanggan atau geng2 niaga di sekitar. sedekah bulan posa katanya. TAPI napa yg jual baju raya kalau tak abis, tak pulak nak agih2kan kat pelanggan atau geng2 niaga? SEDEKAH juga apa... *hehehe!(Adieyka Zainal)


Balik sekali-sekala. Lepas dah balik, sahur dalam bilik. Kata mak gua, tanda protes. Terus gua duduk kat dapur makan ramai-ramai.(Petak Daud)


" cerita di awan tak sama dengan cerita di bumi "
-aku akan memahami keindahanmu sebentar lagi- (Hocy)


bila manusia menjadi anjing dan cuba tuk kenal setia.
(Adieyka Zainal)




*ini semua status update dr kenalan aku yg dah bersawang aku simpan kat desktop.aku pun tak pasti kenapa aku simpan.mungkin sebab kata2 tu lekat kat hati aku.uols?!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen adalah digalakkan terutamanya jika anda seorang yang galak...