Khamis, Februari 16

Kenapa aku tak punya Jam tangan


ini bukan jam tangan aku.
aku tak punya jam tangan.ia merimaskan.tak sesuai dengan pribadi aku yang tak suka dikongkong. bila aku pakai jam tangan, aku rasa seolah-olah masa itu umpama mengekang kebebasan aku untuk lepak lebih lama disatu-satu tempat.sedangkan, digit2 dan number2 itu tak membawa erti apa2 pun.masa juga membuatkan aku rasa malas untuk menyiapkan kerja dengan pastas.jadilah aku seorang procrastinator.

sekarang aku cuma guna jam dari handphone, kalau tak bawak henfon, bole tanya orang sebelah. jadi secara tak langsung boleheratkan tali silaturahim antara member.bole jugak gunakan modal untuk ngorat awek cun kat stesen bas.hehe
awek cun kat stesen bas.waalouww!!



4 ulasan:

komen adalah digalakkan terutamanya jika anda seorang yang galak...