Isnin, Februari 13

ceritera fesbuk 02

seperti biasa, pantang ada line internet, musti aku akan layan manga (komik jepun) kat mangareader.net...

dalam pada itu, tab untuk berfesbuk senantiasa terbuka.saja bukak.senang nak observe perangai manusia2 alam siber ni..

sedang aku asyik layan manga, tiba2, PLING!
ada bunyi 'weird' yg menandakan ada orang berhajat nak chat ngan aku.aku ni memang lah malas nak berchat-chat dngan sapa2 pun.aku ni bukanlah jenis yg social-butterfly.

aku pun bukak tab fesbuk."salam :)".. sorang mamat yang aku pun tak ingat mcm mana beliau boleh jadi kenalan aku memulakan perbualan.memang biasa bg aku untuk approve semua yang add aku.tak kesah la laki ke pompuan ke, mahupun jantin0...

dengan selamba, aku terus logout.....


*apa barang chat dengan lelaki.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen adalah digalakkan terutamanya jika anda seorang yang galak...