Isnin, Februari 13

ceritera fesuk 01

nama dan gambar profile adalah pengenalan utama dalam berfesbuk.aku tak kisah kalau kau nak letak nama apa2 pun tapi plis lah, tolong berperikemanusiaan sikit..

kalau nick name yang kau gunakan, dan orang masih boleh recognize kau.aku tak kesah bro..de problem nau is, wen yu put enader nem cimiler tu tings.masalahnya, kalu letak nama Bunga Api, Kerpet Terbang, Mawar Beracun, Krepek Murah, dan bagai lagi tu, apa member kau gelar kau camtu?

aku masih boleh terima kalau kau letak gambar selipar jepun sbg gambar profile kau.tapi tolong guna nama yang aku kenal.juga, sila lengkapkan biodata dengan sempurna atau sekurang-kurangnya isikan rungan yang bertanda bintang*...

oh! hampir gua lupa.fesbuk ialah laman 'so-sial'.jd jngan lah expect yg baik2 belaka dr laman yang dah terang2 sangat-sial ini...




4 ulasan:

  1. shantekkkk selipar jepun ang..huuu~~lme xnmpk ang kt arena blog nih

    kinda missing your writing
    *ak tipu je

    BalasPadam
  2. mmg untung la...mksod ak untung duk utara.ak dah phm germit 2 amende.this word written kt post sal bday mak ang.

    *kesimpulannya,aku dah reti ckp utara.

    BalasPadam
    Balasan
    1. jadi kalau aku cakap maen lepaih ngan hang ni kegha ok lah kan?!

      Padam

komen adalah digalakkan terutamanya jika anda seorang yang galak...