Ahad, Februari 12

BATB

ini aku.bersama kerjaya baru.bukan.ini adalah kecenderungan hobi yang baru.aku dah tak lagi dengan grup nasyid.sekarang aku dengan grup musik rock alternatif.

agak sukar sebenarnya untuk ubah genre.aku cuba.genre ini tampak lebih aktif dan bertenaga.so, ini salah satu performance band ini.oh, lupa nak story.nama band ni: BATB...bukan Beauty And The Beast, tapi Best Art Through Belief..

kat bawah ni juga aku sertakan link video performance yang sempat dimuat naik kat Utiup.kebanyak lagu yang dimainkan adalah cover.still, ada jugak planning untuk start jamming lagu sendiri.tengok lah nnti...

ini bukan serius, tapi sekadar hobi.by de way, here are the links:
BATB performance 01 dan BATB performance 02

*BATB is actually stand for Budu Acap Tawau Budi..nama ahli2 band.hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen adalah digalakkan terutamanya jika anda seorang yang galak...