Ahad, Mei 16

kehid0pan kekampungan


10th of may yang lalu, aku join satu program wawasan desa kat felcra changkat lada, perak anjuran ipta tmpat aku blaja ngan kerjasama rakan muda + belia 'whatdahowdy'...bgi yang kenal dengan aku, mesti korang tertanya-tanya camne acap bley join program camnie? hoho..sedangkan lidah lagi tergigit, inikan pula spandai-pandai tupai melompat..



anyway, aku nak cite pengalaman aku kat sne. betapa gampangnya aku bersama beberapa mat gampang yang laen menggampangkan situasi kat sne yang sudah pon agak gampang.aku n geng2 aku yang laen seramai 4orang dtugaskn under media + performance..aku kne jge bab2 camcorder nieyh.malangnya, camcorder yg kitowang bawak tu x de tape..sampai kesudah, aku cme mock jew reccording tue.ksian kat bebudak sne.mengharapkan muka ms0k tv, tp hampeh..huhu













alhamdulillah, keluarga angkat aku amat sempoi skali.de bilik karaoke kat umah beb!!
mmang silap besar ahh..hoho.mmg aku x wat keje r.spatutnya kne cover report kat 6 sekolah, then jd 3 sekolah jew.dah r dpt bwak moto 2lejang (yg mmg dh lme jd impian aku) ditambah pulak van yang k0wsai punye ssah nak bwak.nsb baek de kancil yg mudah nk di bawak. dh tu sigop pulak harge murah2...makann jgk ckp r.mmg superb. A class...aku yg x mkan tempoyak nie pon bley tambah 2-3 kali.


tapi, program yg spatutny berlangsung slama 5ari, jd 4 ari je.alaaah, brader askar nak blk awai.x tahan nyamok kot agakny...agak tension r nk blah awal2.aku mmg x puas lg dduk sne.dah r buley sigop dalam jamban ngan selambe.hehe...

so, i'm looking forward,spending times there again, sometimes maybe...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen adalah digalakkan terutamanya jika anda seorang yang galak...