Selasa, Mei 25

idea satu!!

baru je 21hb yg lepas aku g satu workshop kat Boulevard Hotel, Mid-Valley anjuran Sisters In Islam (SIS) yg bertajuk "Artists And Activists : Towards A Just Society". program yg 3 and half day tu banyak membukakkan lagi minda aku.

slama nie, SIS dikenali hnya kerana kontrovesi yang ditimbulkan dlm akhbar n kata2 orang.aku mmg kurang percaya ngan akhbar, so bile berpeluang p program nie, aku cuba utk mendekati SIS ngan view yang laen.kata orang, tak kenal maka  cinta kan?

anyway, SIS ni bukan lah se-sekular yg disangkakan.bahkan, orang yang melabel SIS sbg sekular adalah terlalu extrimis..


insyaALLAH aku akan habiskan 3hari dlm hidopku yang agak boring nie utk menuli pngalaman n pengajaran serta pndangan2 yang aku dpt sepanjang aku pnglibatan aku kat program tue..

so, sediakan mental dan fizikal anda utk menerima semua input2 ni nanti...hoho



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen adalah digalakkan terutamanya jika anda seorang yang galak...