Selasa, Mei 25

idea satu!! : hari pertama

hi suma...aku akan citekan hari pertama kau kat sna.program start pkol 8pm sbnarny.so dsebabkan kitowang bkal spend kat hotel, aku n kwan aku si paan plan utk p awal skit so that kejanggalan kitowang kat hotel x kan dsedari dek participant yang laen.huhu...

aku dpt tingkat 10-22 ngan sorang roomate bernama fared.mula2 aku agak riso ngan bakal roomate aku ni nnti.buley ke aku mer0kok dlm bilik nnti?buley ke aku gila2 dlm bilik nnti?adakah ak kne hipokrit skit nnti?tetapi rupa2-nya, roomate aku adalah si fared ayam.sorang senior activist yang akan jd fasi dlm program nie nnti.aku x tau nak describe camne, nnti kowang nilai r sndiri si ayam nie.amat sempoi dgn gye hippie die tu.hoho (aku x nyesal malah bersyukur dpt bilik 10-22)

hari pertama dlm program agak x boring coz wlaupon fasi SIS sume cool2 belaka tapi aku x bpe kenal ngan participants laen.so, sesi taaruf agak hambar..malam tu laen pulak jadinya..
farid ayam nie sudahpon faymes dlm kalangan para activist di seluruh malaysia. aku rse aku sorang je dlm program tu yang x pernah kenal die seblom nie.malu siot...then malam tu, si fared ayam nie wat program die sendiri yang dpanggil pillow talk kat bilik ktowang.mmg ramai yang datang mlm tue..best lorh.bnyak issue yang kitowang bincangkan.bnyak sngat2.
jadi aku mungkin akan tuleh issue tu dlm post yang laen kot.huhu

sepanjang pillow-talk, aku sering teringat suasana kat bilik aku time matrik dulu dmana aku n bdak2 spartan yang laen akn wat perbincangan psal issue2 mcm nie.huhu...aku rindu waktu dulu..anyway, enjoy dulu gambar kat bawah nie.aku nak p tuleh da nest post..:))

pe kte korang tgk link nie: http://www.facebook.com/home.php?#!/album.php?aid=5790&id=100000959983650

2 ulasan:

  1. hahahaha.. aku bce pn t'igt zaman dlu.. hahaha.. smpi dkat subuh pillow talk kte.. hahaha

    BalasPadam
  2. haha..spanjang pillow talk tue aku dngar jew...giler best aku rse.hoho

    BalasPadam

komen adalah digalakkan terutamanya jika anda seorang yang galak...