Selasa, April 27

My Name is Khan....

filem bollywood bukanlah satu pilihan bagi aku.tapi baru saja td, aku layan cite bollywood yg tajuknya 'My Name is Khan'....aku tertarik dgn filem nie sbb lakonan gandingagan shah rukh khan + kaj0l..(hehe,dlu time kecik2 dlu aku slalu jgn mnumpang kak2 aku tgk cite hindustan)

apa yg best ny cite nieyh, ia berkisar tntang seorang lelaki bernama Rizwan Khan (Shah Rukh Khan), pesakit 'Asperger's Syndrome' mengembara hampir satu US dalam misi untuk bertemu president US.knapa dia nk jumpa president? korang kne r tgk snd..kpd bdak pompuan,kowang kompem mleleh air mata.oh ya, cite ni x de nyanyi2 + gelek2 k...hoho

actually, aku nk bgtau yg cite baik utk muslim.tgk value yg cube dtampilkan oleh Karan Johar dlm muvie nie. apa sepatutny owang islam di US buat disaat sume penduduk US lain membenci islam n mlabelkan suma muslim sbg terrorist..kite x bley bermusuhan malah kita sepatutnya mnunjukkan kasih sayang..
moral of the story : cite nie best, kowang ptot tgk.klu x mampu nk beli, download jew...mlas nk download, mintak ngan aku.(byar yek!!)

2 ulasan:

komen adalah digalakkan terutamanya jika anda seorang yang galak...