Rabu, April 7

ku teringat lagi...

time kat kamp0ng,aku slalu(kdang2 r) lepak2 ngan mak + kakak2 aku petang2.slalunya kitaorang akan sembang pasal kisah lama2, zaman aku kecik2 dlu..pernah satu ketika mak aku cerita, aku ni sangat benci membaca.aku sangat suka melukis...jadi, ayah(arwah) aku slalu jumpa cikgu kelas aku untuk mintak pendapat..finally, cikgu aku mencadangkan kpd ayah aku untuk belikan aku buku2 komik + cerpen.untuk develop aku punya minat untuk membaca r kononnya...malang sekali, aku terlalu ghairah sngat baca komik smpai satu menda pon tak jadi..habit nie berlanjutan sampai sekarang..bg kengkawan aku, diowang suma dah tawu 3habit aku yang hardcore.tido, comic, + sig0p.hehe....

aku teringat pulak zaman aku form1 kat SMK Datuk Hj Abd Kadir, Kepala Batas, Penang...
aku dduk hostel n dah jd resam bdak2 hostel utk terpaksa prep memalam..kebetulan zaman tu zaman populariti komik Hong Kong antara komik2 yang terkenal ialah 'Parang Gila, Wira Tunggal, Pedang Setiawan, Petir Tunggal, Anak2 Wira, Jengking Merah n sebagainya..'
hahaha..apa yg bestny, aku nie suka berkhayal skit.imagine benda yang x perlu.so, tiap2 mlm time prep aku akan karang cerita lawan2 style komik Hong Kong nieyh.hoho...

skrng, aku still suka baca komik + karang2 wlaupon x karang cerita cam dlu dah.haha...
memories syial

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen adalah digalakkan terutamanya jika anda seorang yang galak...