Rabu, September 26

cerita hari ini.segala yang terbuku dihati.

maaf.satu saja yang aku pinta.maaf.

isu satu : gugel dan demo dan boikot dan ideologi.
bukan sekadar untuk gelak tawa.tapi benar, sesungguhnya manusia benar-benar bodoh dan jahil.dan aku salah satu dari makhluk bodoh dan jahil itu, cuba membela ugama sedangkan terang-terang Tuhan cakap; bahawa ugama Tuhan milik Tuhan hanya, Tuhan yang layak bela.biar seisi alam buat *&^%!@#, takkan ada sikit pun effectnya pada ugama Tuhan..siapa kita sbg manusia untuk buat sesuatu?..contoh, tindakan datuk Rasul Muhammad yang tak ambil apa-apa tindakan bila Abrahah nak serang Kaabah.itu hal Tuhan.

isu dua: Gangbang Stail.
memang.sengaja aku guna perkataan lucah sebab manusia (yg bodoh dan jahil itu) kebanyakannya tidak memahami erti sarcasm.biarpun perkataan itu secara empirikalnya dicipta oleh makhluk manusia juga.

isu tiga:  Asyraf Muslim dan Hilal Asyraf.
aku akui, aku sedikit kacak dari Asyraf Muslim.aku akui, aku sedikit alim dari Hilal Asyraf.tapi percayalah, kami bukan orang yang sama.hehe...
ini Asyraf Muslim.kami dulu satu sekolah..(biarpun berlainan batch)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen adalah digalakkan terutamanya jika anda seorang yang galak...