Sabtu, November 6

..mati akal

apa yang kau dah belajar semester ni?
aku terdiam sebentar mendengarkan soalan cepu emas dari kawan aku itu.
entahlah.dah nak final exam dah.tapi aku masih kepingaan memikir apa yang aku dah belajar.

semester kali ini aku isi dengan pelbagai kerja yg diluar bidang aku.
aku ikuti program anak angkatlah, program krusus medialah, nasyidlah, buat poster lah, design bajulah, buatkan assignment budak U lainlah, dan macam-macam lagi sampaikan kuliah aku banyak yang lompong.

jadi, untuk soalan tadi, aku percaya banyak juga yang aku pelajari semester ini bahkan lebih berguna dari apa yang aku pelajari dalam kelas kerana pada aku, sesuatu yg dipelajari jika disertai dengan praktikal amali, ia lebih meninggalkan kesan.

....mati akal sudah

1 ulasan:

komen adalah digalakkan terutamanya jika anda seorang yang galak...