Sabtu, November 20

jangan jadi lalang...


cantik kan gambar lalang ni?
kalau tengok live lagi cantik.kekiri-kekanan dibuai dek angin.memang smart dan harmoni gitu.
tapi manusia kalau macam lalang cantik ke?

pernah sekali tu, aku share post dari member aku (yang tak bape aku kenal, tapi still member lah) berkenaan ngan crap2 yang sang ekstrimis anti-freemason suka hebah-hebahkan.ramai kengkawan yang like, komen, suka2, gesel2 manja konon nak tunjuk diorang jugak sependapat ngan aku dan member aku ni lah.jadi mulanya aku jadi gumbira sebab ingat masih ada manusia remaja terutamanya melayu islam yang berfikir luar kotak.unfortunately, melayu memang hebat berdrama kan.entahlah...

2-3 ari lepas aku share post tue, aku ternampak sorang kawan nie yang like2 post aku tue, share pulak post lain yang pro konspirasi.wah! terkezut besarlah aku.semalam dia cakap A, besok dia cakap B plak.super damn rhetoric budak nie.apa2lah kawan.engkau kan MAHAsiswa..thi3

sebut pasal konspirasi2 crap nie, kau tengoklah satu ari nanti, spender pon akan diorang boikot sebab bentuknya yang segitiga.hehe...x pe, aku pakai boxer :))




bottom line, jangan jadi macam lalang lah geng.kitakan manusia.bukan tumbuhan :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen adalah digalakkan terutamanya jika anda seorang yang galak...