Ahad, November 21

lagu aku minggu ini..

aku baru belajar main gitar.masuk bulan ni, dah dekat 5bulan dah pun.
banyak lagu2 simple yang aku dah goreng.so, minggu ini aku nak goreng lagu Mesti Mau dari band Pesawat.
aku gerenti ramai yang pernah dengar lagu ni.ala, twisties ada guna lagu nie dalam iklan diorang yang baru nyer.
aku perasan lagu ni pun sebab band Pesawat ni ada wat show lagu ni kat event Chow Kit Kita ari tu.layanzz..



now lets play ur guitar:

Artist - Pesawat
Lagu - Mesti Mau
Chord Author - Azizie

C G

C F G
Yang ku mahu hanyalah kamu
Am
Bersamamu selalu

C F G Am 2x

C F G
Walau jauh kau menjelajah alam semesta
Am
Ku tahu jawapannya
C F G
Walau apa jua rintangan yang melanda
Am
Kita sudah siap sedia

C F G
Luahkanlah isi hatimu
Am
Agar kita bersama
C F G
Kuatkanlah pendirian
G
Bila kita hadapi dunia

C F G
Yang ku mahu hanyalah kamu
Am C F G Am
Bersamamu selalu whoa oh
C F G
Jauh jelajah kau kelana
Am C F G Am
Kita kan tetap bersama

C F G
Bila lidah hakimi ketika berbicara
Am
Engkau tak perlu gusar
C F G
Ku kenali warna hatimu yang sebenar
Am
Tak usah pura-pura

C F G
Cekalkanlah isi hatimu
Am
Hadapi dugaanNya
C F G
Kuatkanlah pendirian
G
Agar dunia milik kita bersama

C F G
Yang ku mahu hanyalah kamu
Am C F G Am
Bersamamu selalu whoa oh
C F G
Jauh jelajah kau kelana
Am C F G Am
Kita kan tetap bersama

C F G Am 2x

C C C C

C C C
Yang ku mahu hanyalah kamu
C C C
Bersamamu selalu whoa oh

C C C
Yang ku mahu hanyalah kamu
C
Bersamamu selalu
C F G Am
Whoa oh whoa oh whoa oh

C F G
Yang ku mahu hanyalah kamu
Am
Bersamamu selalu
C F G Am
Whoa oh whoa oh whoa oh
C F G
Jauh jelajah kau kelana
Am C F G Am
Kita kan tetap bersama
C
Bersama mesti mau







*pergh, tulih chord die pun dah rase best, apatah lagi bila jam esok2 nanti.hoho

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen adalah digalakkan terutamanya jika anda seorang yang galak...