Khamis, Oktober 28

Hangover bukan sebab alcohol :D

"hari ni brapa haribulan??"
aku bengong pikir tarikh hari ni."eh hari ni hari apa??"
shited betollah.aku dah tidor lebih dari yang sepatutnya (walaupun itu perkara biasa dahulunya)..
aku cari phone aku."syial, mana pulak aku lempaq phone aku nieyh.."
rasa tension betol.aku nampak member aku sedang lepak-lepak atas sofa kat ruang tamu ditemani kretek nusantara.best je hidop kau.
"weyh, nampak phone aku dak??"
"tak.." sepatah dia jawab.
aku merangkak-rangkak cari phone aku.nak call classmate nak tanya pasal kelas.
"dude, miscall phone aku jap"
"ermm.." sambil baling phone dia ke arah aku.
tet..tet..tet..tet...
aku dengar bunyi vibrate.macam dari bathroom.
cis, dalam poket suar rupanya.dah dalam baldi dah suar tu.nasib baek tak rendam lagi.
"nah phone kau.trimas.bak sepam nusan.." aku cuba carik modal nak sembang
"pi amek baru dalam laci aku."
"lighter mana??" aku bengong balik
"...." tanpa sebarang bunyik, dia sua kretek yang tinggal hujung-ujung kat aku.
aku palam api kretek."eh, awal mandi? baru nak p kelas ke?" sengaja aku tenya soklan bodo sebab member aku tu masih ber-towel.
"engkau kalau dah tido x ingat dunia.ingatkan dah mampus tadi."sambil bangun ke arah tingkap, member aku menyelak langsir.
"cis.dah malam balik rupanya"

*aku tidor pukul 8malam hari selasa selepas habis buat design poster untuk 3 majlis berbeza.penat.sangat penat.aku bangun balik pukul 11malam hari rabu.ini jarang-jarang berlaku.sangat jarang-jarang berlaku...

4 ulasan:

  1. huh?? giler gempak ko acap... leh catat rekod dowh.. ko x penat ke tdo lama mcm 2? x sdar siang lagsg??

    BalasPadam
  2. wah..terharunya.
    ada 3 komen lah :))
    aku ada terpikir nak catat rekod jugak.hehe...
    hidup? alh0mdulillah..:D

    BalasPadam

komen adalah digalakkan terutamanya jika anda seorang yang galak...