Jumaat, Februari 5

falsafah aku snd siot..

salam sume...kali nie aku mmilih utk berbahasa melayu..kot...hehehe

into:
hurmmm, biase korang mnulis pkai pen atau pensil? sjak ms0k alam sek menengah, aku dajar utk mnulis pkai pen.rse2 knape ae??
anyway, semalam aku ter-pergi kelas.so, mcm slalu aku cme bwak stu fail dgn 11 helai A4 paper dan sebatang pen.(chegu sek rendh aku ckp klu dh ms0k U x pyah bwak buku bnyak2 dah.huhu) klas pertma aku aritu memerlukan aku utk menulis essay, dan aku pon tuleh r gne pen hikmat aku.agak bnyak r ksalahan yg aku wat.so terpaksa potong2 jew perktaaan yg aku salah...smbil2 tu, aku sempat menjeling kawan sebelah aku.budaknya agak "dern" n dia gne pensil utk wat essay..
then aku terpikir, ape beze gne pen ngan gne pensil?so, aku de kuarkan falsafah aku sendiri.huahaha....

isi:
scra falsafahnya (yg aku create snd r), orang yg pkai pen nie lbh matang dr yg gne pencil.haha lawak kan?tp tu r yg aku terpikir.knape? cube tgk blk, owang yg mnulis pkai pencil, ble de typing error je mst ye pdam blk gne eraser ye.which mean ye x brani nk ngaku ksalahan diri...
berbeza dgn owang yg mnulis gne pen, klu de typing error, ye akan juz potong prkataan yang salah tue.yang mna ini mnunjukkan ye seorang yg brtanggungjawab nbrani mngaku slah malah sangg0p mmbetulkan ksalahan ye snd.hoho...btol x?

ending:
jd, anda owang yang mne?hoho...falsafah aku sendiri r.warning ae, klu ko nk smpaikan falsafah nie, kowang kne sb0t aku yg reka falsafah nie tau.hoho..aku pon nk jd popular jak.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen adalah digalakkan terutamanya jika anda seorang yang galak...